Sivut

tiistai 20. huhtikuuta 2010

Urhokas Urho esittelee itsensä

Näin aluksi ajattelin hiukan kertoa itsestäni, jotta tiedätte kuka olen. Olen Urho Styrman, Pohjois-Espoossa saksanpaimenkoiransa Blondin kanssa asusteleva 56-vuotias herrasmies. Koulutukseltani olen kauppatieteiden maisteri ja siviilisäädyltäni eronnut, onneksi. Harrastuksiini kuuluvat kirjallisuus, shakki, viski, ja politikointi. Olen ollut myös mukana perustamassa erilaisia yhdistyksiä, jotka olen sitten pienen opastuksen jälkeen jättänyt muiden käsiin.

Suurimmassa osassa harrastuksistani olen itseoppinut ammattilainen. Erityisen ylpeä olenkin saavutuksistani mm. shakissa, jonka peluussa minun oli siirryttävä nettishakkiin entisten pelikavereiden turhauduttua jatkuvaan häviämiseen.

Työelämässä olen viimeiset viisitoista vuotta toiminut erään suurehkon firman palkanlaskijana, titteli jossa luontainen taipumukseni tarkkuuteen on päässyt oikeuksiinsa ja on saanut paljon kiitosta ylemmiltä tahoilta. Sitä ennen olen puuhastellut mm. oman siivousalan yrityksen parissa sekä vahtimestarin toimessa.

Minulla on ollut aina paljon sanottavaa ja kärkeviä mielipiteitä. Tämä blogi olkoonkin porttini suoraan yhteiskunnallisen keskustelun ytimeen. Tulen käyttämään tätä erään pitkäaikaisen projektini markkinointivälineenä. Olen valmistellut projektia vuodesta 2007 ja se on loppusilausta vaille valmis. Muutamat tahot joille olen keskeneräistä teostani esitellyt, ovat olleet vilpittömän kiinnostuneita. Kyseessä on yhteiskuntateoria kaavailemastani järjestelmästä, joka yhdistää kapitalismin, kommunismin ja fasismin parhaat puolet yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi.

Tuleva tarjontani ei kuitenkaan typisty vain edellä mainittuun vaatimattomaan projektiin, vaan tulen jakamaan mielipiteitäni kaikesta taivaan ja maan välillä!

Tervetuloa mukaan,
Urho :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti